torsdag den 18. juni 2015

Valmuer

Disse orange valmuer findes flere steder i haven. De dukker op hist og her og oftest får de lov til at vokse videre dér hvor de viser sig. De falder så nemt ind i helheden og ser naturlige ud.

Valmuer i modlys, under en stor trådcypres. 


Valmuer minder mig om barndommens grøftekanter, hvor jeg og mine søskende, ofte legede, mens vores forældre hakkede roer. Der blev plukket mange buketter af vilde blomster og det var hyggeligt når det var tid til kaffepause og madkurven blev fundet frem og vi sad i skyggen og nød maden og samværet.



Der er også dukket gule valmuer op. Gule som solen.


1 kommentar:

  1. De er meget smukke, dem er jeg også glade for. I min have er der dog kun de gule. Men jeg fik frø sidste år, som jeg har sået for nylig af de orange, så dem glæder jeg mig til :-)
    Skønt bilede i modlyset.
    Sommerhilsen Anette

    SvarSlet