søndag den 7. august 2016

Fødselsdagsbuket

Denne overdådige buket kom min søde veninde med til min fødselsdag i fredags d. 5. august 

Buketten er kæmpestor og den indeholder utrolig mange fine blomster fra hendes skønne have.

I de mest fantastiske nuancer


Georgin i en spændende farve tv. og hortensia th.

Masser af dejlige dufte og roser


Dobbelt brudeslør Gypsophila paniculata 'Bristol Fairy'til venstre i billedet. 
En kalk-elskende plante.

Høstfloks phlox maculata lyserød

Høstfloks, lilla


Den blå øverst til højre er Venusvogn Aconitum

Ærteblomst i rosa og enkel brudeslør


Allium t.h.

Smuk, duftende rose

En kæmpe lyserød lilje i midten med den mest vidunderlige duft 

Der er rigtigt mange oplevelser i sådan en dejlig buket. Jeg ved, at det har taget lang tid at lave buketten og jeg er sikker på, at der er lagt megen kærlighed i den.
Tusind TAK Annette.

4 kommentarer:

  1. Hej Ingeborg.Stort tillykke med din fødselsdag i fredags.
    Og sikke da en smuk buket du blev begavet med.
    God søndag Knus Jette

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen i fredags. Der havde både min faster og farmor også deres dag.
    Kan godt forstå du blev glad for buketten, den er jo bedårende smuk og så fra egen have wowwwwwww

    Rigtig god mandag
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Helt vildt farverigt! Så fantastisk!

    SvarSlet
  4. Et forsinket, men stort tillykke med fødselsdagen. Sikke en skøn buket fra din veninde.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet